Алматы
Пн — Пт с 9:00 до 20:00
Жанармай деңгейінің датчигі (ЖДД) – автокөлік цистерналарындағы және басқа контейнерлердегі жанар-жағармайдың (бензин, дизельдік отын, майлар) көлемін анықтау үшін қолданылатын жоғары дәлдіктегі өлшеу құралы. GPS көлік құралдарын бақылау жүйелерінің бөлігі ретінде пайдаланылады. Өлшеу принципі бойынша жанармай деңгейінің датчигі сыйымдылық түріне жатады.
Датчик корпусы органикалық еріткіштерге және кең температура диапазонындағы жүктемелерге төзімді материалдан жасалған. Датчиктің өлшеу бөлігі коррозияға төзімді алюминий қорытпасынан жасалған, оның конструкциясы жанармайдан әртүрлі қоспалар мен парафиндердің булануы кезінде датчиктің ішкі көлемінің тазалығын қамтамасыз етеді. Электр кабелін механикалық және атмосфералық әсерлерден қорғау үшін тығыздалған герметезация мен металл шлангпен қамтамасыз етіледі. Герметизацияланған және де дірілге төзімді қосқыш датчиктың қосылуын және конфигурациясын айтарлықтай жеңілдетеді. Датчикпен бірге комплекте ұзындығы 7 м гофрленген кабель (ЖДД сымды болса) болады. Қазіргі кезде Bluetooth LE (BLE) интерфейсі арқылы деректерді терминалға жіберетін сымсыз жанармай деңгейінің датчиктары жаппай қолданысқа ене бастады. Бактағы жанармайды өлшеу құрылғысын орнату және осы деректерді өңдейтін Stavtrack Online бағдарламалық пакеті. Нарық көшбасшысы және біздің негізгі серіктестеріміздің бірі - Omnicom компаниясы жанармайды қашықтан басқарудың барлық әдістерін салыстырған бейнеролик дайындады:
Сіз Қазақстанның барлық аумағында ГЛОНАСС/GPS технологиясы негізіндегі жанармай деңгеінің датчигін сатып алып, орната аласыз.
Біз жоғарыда нені үрлеп қойдық, енді резервуардағы отын деңгейін өлшеу сенсорының қалай жұмыс істейтінін егжей-тегжейлі айтып береміз. Көлік құралының отын багында тесік жасалады, оған үрлеу орнатылады, содан кейін ЖЖМ деңгейі туралы нақты нәтижелерді одан әрі алу үшін оны тарирлеу (калибрлеу) жүргізіледі. Бұл кезең аяқталғаннан кейін-ДУТ жұмыс істейді.Біз жоғарыда нені үрлеп қойдық, енді резервуардағы отын деңгейін өлшеу сенсорының қалай жұмыс істейтінін егжей-тегжейлі айтып береміз. Көлік құралының отын багында тесік жасалады, оған үрлеу орнатылады, содан кейін ЖЖМ деңгейі туралы нақты нәтижелерді одан әрі алу үшін оны тарирлеу (калибрлеу) жүргізіледі. Бұл кезең аяқталғаннан кейін-ДУТ жұмыс істейді.
Резервуардағы сызғыштың жұмыс принципі келесідей: арнайы сенсорлардың көмегімен құрылғы резервуардағы отын деңгейі туралы ақпарат алады және оны ГЛОНАСС/GPS терминалына жібереді.
Stavtrack Online бағдарламалық құралы қазіргі уақытта көптеген датчиктерді қолдайды. Біз әртүрлі өндірушілердің (Ресей, Еуропа, Қытай) көптеген үлгілерін сынадық. Бізде сіз Omnicomm және ESCORT компанияларынан жанармай деңгейінің ең жақсы датчиктерін сатып ала аласыз!